5 jaar zorgeloos genieten
All-in-House service
Wat valt onder de
All-in-House vlekgarantie?
Bij levering van je nieuwe meubel(s) ontvang je een hoogwaardige textielbescherming. Spray het meubel voor gebruik in volgens de meegeleverde instructie. Door de onzichtbare textielbeschermer is de meubelstof eenvoudig te reinigen en krijgen vloeistoffen geen kans om een blijvende vlek te veroorzaken. Ontstaat er toch een blijvende vlek op je meubel? Dan komt er kosteloos een specialist van de All-in-House service aan huis om de hardnekkige vlek te verwijderen. Onder de vlekgarantie vallen alle vlekken die zijn veroorzaakt door:
- Dranken en voedingsmiddelen;
- Alle af- en uitscheiding van mens en dier, zoals transpiratie, huidvet, bloed, urine, ontlasting en braaksel.
Wat valt onder de
All-in-House constructieservice?
- Verwijderen van pilling bij textiel;
- Opspannen van bekleding bij overmatig rimpelen of plooien;
- Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken;
- Aanspannen van singelbanden;
- Herstellen of vervangen van nosag-veren of binnenvering;
- Verstevigen en/of opvullen van losse kussens;
- Verhelpen van piep- en kraakgeluiden;
- Vastzetten van losgeraakte verbindingen;
- Vastzetten van losse verenclips;
- Herstellen of vervangen van elektrische delen, zoals motoren of trafo’s.
Met de All-in-House service geniet jij onbezorgd van jouw nieuwe zitmeubel of boxspring. Een klacht wordt na melding snel opgelost.
Een vlek of beschadiging?
Meld je service aan
Met de All-in-House service ben je verzekerd van 5 jaar garantie op vlekken en de constructie. Deze service wordt aangeboden door Oranje Furniture Care. Voor een snelle behandeling van jouw service melding, raden wij aan om een online melding te maken bij Oranje Furniture Care. Houd hiervoor het ordernummer van Ad Bouw bij de hand.
Uiteraard is Oranje Furniture Care ook telefonisch bereikbaar. Je kunt ze bereiken via 088-1110580.
Service melding indienenDe kleine lettertjes
Garantievoorwaarden
- Showroommodellen, woonaccessoires en beddengoed zijn uitgesloten van de CBW garantie;
- De garantietermijn start op de dag van de levering aan huis of de aankoop in de winkel;
- Beschadigingen of onvolkomenheden dienen binnen 14 dagen na aankoop of bezorging te worden gemeld;
- Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie;
- Ad Bouw heeft altijd het recht om een mankement te herstellen en het meubel eventueel op te halen voor reparatie;
- De volgende zaken zijn uitgesloten van garantie vanwege de eigenschappen van het materiaal:
- Plooivorming in de bekleding;
- Krimpnaden en kleine scheurtjes bij hout;
- Kleurverschil met de stalen in de winkel;
- Invloed van licht en warmte op leder en stof;
- Werking van hout onder invloed van licht, warmte en vocht;
- Schade die ontstaat aan de vloer tijdens het gebruik van meubelen met doppen en wielen;
- Gebruiksslijtage van doppen en wielen.